torsdag 1 december 2016

TACK FÖR ER FEEDBACK!

Hej gott folk!
Tusen tack för alla fina kommentarer och feedback jag fick på gårdagens inlägg. Är helt överväldigad!
Det är ju dock trist att det var så många som känner igen sig. Att vi med EDS ständigt ska behöva kämpa på detta vis och snarast bli diskriminerade.

Kom upp ett par timmar tidigare än jag brukade idag och nu är jag halvdöd! Har bland annat varit och lämnat Sushi (katten) hos min mammas särbo. Sushi trivs som fisken i vattnet i hans stora hus. Ändå har jag allt lite separationsångest!! Tack & lov att hon trivs så bra där i alla fall.

Förhoppningsvis kommer jag iväg på min resa i morgon, för några dagar. Man vet som sagt aldrig med denna begränsande sjukdom. Har många avbokade resor bakom mig.....



Ska försöka orka en stund framför teven med lite art journaling nu. Kommer säkert att sakna mitt pyssel, men det lär finnas minst en jättebra scrapbooking affär dit jag ska - och det blir i så fall rena rama julafton!!  😀


Här är en bild på Sushi från igår. Satt och skrev min blogg och gick snabbt på toa. När jag kommer tillbaka har hon ockuperat min stol, ha haha!

Nääääe', jag flytt' int'!


Ha en riktigt trevlig helg på er allesammans!
Hörs i nästa vecka!


  Kram Trötter




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar