fredag 20 januari 2017

KANONPRIS PÅ MISTER FRÅN ENGSTRÖMS!!


Hejsan på er därute!
Hoppas ni har en toppenfredag! Här strålar solen så man blir rent lycklig! Nu har dagen hunnit bli 55 min längre i södra Sverige (i Luleå har dagen blivit hela 2,12 längre!). Det gillar vi!

Lämnar sönd och måndagens allvarliga ämne och går idag över till färg! Bara älskar mister! Mist betyder ju dis eller dimma på både svenska och engelska. 
Blir som trolleri när man sprutar med mister på sitt projekt; man vet aldrig riktigt hur utgången ska bli. Hur kul som helst! Man kan göra så mycket med dessa färger på flaska.  
Tyvärr är de oftast dyra, så gissa om jag blev glad när en läsare (tusen TACK, lyckas dessvärre inte hitta ditt namn!) tipsade mig om Engströms Artstudio i Avesta, som har en utmärkt web butik. 

De säljer just nu Tattered Angels mists för 20 kr (that's like 2,10 euro!) flaskan! 
Jo, du läste rätt! Tjugo kronor flaskan!
Självklart beställde jag omgående!



Lycka i en låda!!


Det fanns hur många färger som helst att välja mellan. Dock ska Engströms inte fortsättningsvis sälja Tattered Angels, så allteftersom färgerna tar slut, kommer det alltså inte att fyllas på med nya flaskor. Gäller således att passa på!  😜



Inte hunnitj prova Marigold ännu, men ääääälskar de andra två färgerna, blir fantastiskt fina!





Rosa och lila - mina ständiga favoritfärger! Enligt Feng Shui är rosa en läkande färg och lila en andlig färg!





Blå är icke en färg jag brukar använda i mina projekt, men jag tror det är dags att ändra på det nu. 'Bell Bottom Jeans' påminner mig och färgen i sjön vid vår stuga!










Två härliga gröna nyanser, samt Copper och Bronze. Gillar det fina skimret i dem.




Art Journaling spread in progress, är inte färdigt!




  Älskar Golden Terracotta och Sunflower färgerna!



Är som sagt utförsäljning av just dessa produkter på Engströms, så det är ett tillfälligt erbjudande med fantastiska 20 kr per flaska.

http://shop.engstroms.se/se/search.php?id=35435&id=35435&op=search&text=mister



Happy crafting allesammans,
ha en riktigt underbar kreativ
helg!


              /Meja   

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar