tisdag 29 november 2016

NYA PAPPER TILL ART JOURNALING!


Hej därute!
Någon snö ännu där ni är? Tyvärr ingen alls här ännu. Hoppas verkligen att det kommer innan jul. Är A och O för stämningen.


Julfoton fr Vellingeblomman

De flesta scrappare har gjort massor med julkort vid det här laget. Själv har jag inte gjort ett enda! Får inte till någon stämning att göra det när det inte känns juligt. Vet scrappare som börjar göra julkort redan på sommaren - det är minsann ambitiöst! 
Ska jag göra julkort vill jag sitta och dricka glögg, lyssna på julmusik - och titta ut och se snö!




I lördags lyckades mannen & jag komma iväg på julmys på AC FORM & Design. Där pysslas det bland annat med powertex, något jag själv aldrig testat. De finns på facebook.

Köpte dessa fina papper där:



Från Prima Marketing



Från ScrapBerrys - älskar dessa! Perfekta till Art Journaling


Rispapper från Italien, även detta kanon om man sysslar med Art Journaling!


Önskar er mysigt juligt pysslande!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar